مقالات

بهترین سوئیچ شبکه برای شرکت‌ها و سازمان ها چیست | دیجیرانو

lazy

بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها چیست؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افرادی را که قصد خرید سوئیچ های شبکه را دارند به خود درگیر کرده است. برای پاسخ به این سوال بهتر است با سوئیچِ شبکه و انواع مختلف آن به خوبی آشنا شوید تا در نهایت بتوانید بهترین سوئیچ شبکه را به راحتی شناسایی و انتخاب کنید.

همچنین به بررسی جزئی تر و دقیق تر سه مورد از بهترین سوئیچ های سیسکو خواهیم پرداخت امیدواریم که این معرفی برای شما مفید و کاربردی باشد.

آشنایی هر چه بیشتر با سوئیچ شبکه و مزایای آن

برای پاسخ به سوال بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ و برای فهمیدن این که بهترین سوئیچ شبکه چه نوع سوئیچی است لازم است نگاهی بر انواع سوئیچ شبکه داشته باشیم. در واقع یکی از تجهیزات سخت ‌افزاری مهم که در شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد سوئیچ شبکه است. از سوئیچ شبکه جهت یکپارچه ‌سازی ارتباطات بین دستگاه‌ ارتباطی مستقر در شبکه محلی و دستگاه ‌های مختلف استفاده می شود. امروزه شرکت ها از سوئیچِ شبکه به منظور بهبود سرعت شبکه‌ های محلی و کاهش ازدحام استفاده می کنند.

سوئیچِ شبکه قادر است در شبکه محلی (LAN) دستگاه ‌ها را به هم مرتبط سازد. به نوعی می توان گفت این دستگاه دیتاهای بسته ‌بندی شده را از ورودی دریافت و آن ها را به بهترین شکل به مقصد منتقل می‌ کند.

 

مشاوره رایگان

 

در ادامه پاسخ به سوال بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ بهتر است بدانید استفاده از این نوع سوئیچ ها مزایای بسیاری را به دنبال دارد. در واقع با استفاده از سوئیچ ها ترافیک بین دو دستگاه از مسیر دیگر دستگاه های شبکه عبور نمی کند. همچنین میزان استفاده از شبکه با استفاده از سوئیچ ها به بهترین شکل قابل کنترل می باشد. با استفاده از سوئیچ ها می توان دسترسی قسمت های مختلف شبکه را به خوبی کنترل کرد.

توسط سوئیچ ها برقراری ارتباط درون شبکه ای سریع تر از اینترنت انجام می شود. همچنین سوئیچ های پیشرفته را می توان متناسب با نیاز های شبکه هماهنگ ساخت. با استفاده از این محصول کاربردی به راحتی می توانید ده ها دستگاه را به هم متصل نمایید. به نوعی می توان گفت سوئیچ ها پلیس راهنمایی و رانندگی یک شبکه محسوب می شوند و رفت و آمد اطلاعات را کنترل میکنند.

 

1 1

 

برای بررسی بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ بد نیست بدانید سوئیچ شبکه با اینکه از نظر ظاهری شباهت بسیاری به هاب شبکه دارد، اما دارای یکسری تفاوت ها نیز هستند. سوئیچ های شبکه ابتدا اطلاعاتی در رابطه با دستگاه های متصل به خود جمع آوری می کنند، از اینرو فقط از طریق پورت های مرتبط ترافیک ورودی را هدایت می‎نمایند. اما هاب شبکه تمام ترافیک ورودی به خود را به همه پورت ‎های خود ارسال می کند.

به نوعی می توان گفت این کار باعث برخورد و تصادف می شود. همچنین هاب‎ ها گزینه مناسبی برای استفاده در شبکه‎ های کوچک به شمار می آیند، و این در حالی است که برای شبکه‎ های بزرگ با حجم زیادی از ترافیک می توان از سوئیچ‎ های شبکه استفاده کرد.

آشنایی با انواع مختلف سوئیچ شبکه

در ادامه پاسخ به سوال بهترین سوئیچِ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ بهتر است با انواع مختلف سوئیچ شبکه آشنا شوید. امروزه سوئیچ های شبکه در انواع و برند های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند که از بهترین برند های موجود در بازار میتوان به سوئیچ های شبکه HRUI،  سوئیچ های تحت شبکه سیسکو و سوئیچ های تحت شبکه موگزا اشاره کرد.

 

سوئیچ مگنزا

تصویری از سوئیچ مگنزا

سوئیچ سیسکو

تصویری از سوئیچ سیسکو

 

در ادامه به معرفی بهترین سوئیچ های شبکه برای کاربرد های مختلف خواهیم پرداخت. از شما میخواهیم برای آشنایی بیشتر با سوئیچ های شبکه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سوئیچ های مدیریتی

با انتخاب این نوع سوئیچ ها امکان اولویت بندی، مدیریت و نظارت بر ترافیک شبکه به بهترین شکل برای کاربران فراهم می شود. با استفاده از سوئیچ های مدیریتی به راحتی می توان یک شبکه خیلی پیچیده را مدیریت کرد. کاربران با انتخاب این نوع سوئیچ ها قادر خواهند بود داده های مهم خود را در شبکه اولویت بندی کرده و برنامه های کاربردی پهنای باند را به طور همزمان اجرا نمایند. از دیگر مزیت های این نوع سوئیچ ها این است که به شبکه انعطاف پذیری بیشتری را برای جا به جایی و انتقال اطلاعات می دهند.

 

بهترین سوئیچِ شبکه برای سازمان ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها چیست؟

 

همچنین کاربران از راه دور و بر اساس نیازهایی خود می توانند این سوئیچ ها را مدیریت و تغییر دهند. کاربران قادر خواهند بود سوئیچ های مدیریتی را متناسب با شبکه خود راه اندازی و تنظیم کنند. همچنین عملکرد این نوع سوئیچ را می توان با استفاده از یک یا چند روش تغییر داده و آن را تحت کنترل خود قرار داد. از طرفی با استفاده از سوئیچ های مدیریتی کنترل دسترسی بین بخش های موجود در LAN امکانپذیر می باشد.

 

 

این نوع سوئیچ ها بهترین سوئیچ شبکه برای شرکت ها به شمار می آیند، زیرا با استفاده از سوئیچ های مدیریتی به راحتی می توان عملکرد شلوغ شبکه را بهینه کرد. از دیگر ویژگی های مهم این نوع سوئیچ ها می توان به قابلیت افزونگی آن ها اشاره نمود. در واقع این نوع سوئیچ امکان بازیابی و کپی داده ها را در شبکه به خوبی فراهم می کند.

یکی از سوئیچ های مدیریتی مناسب موجود در بازار سوئیچ سیسکو مدل WS C3850 48XS S است. این سوئیچ را میتوان جزو بهترین سوئیچ شبکه غیر مدیریتی نامید.

در ادامه در غالب چندین عکس و اینفوگرافی به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت. همچنین همواره میتوانید برای خرید سوئیچ سیسکو مدل WS C3850 48XS S  به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

سوییچ ماژولار

این نوع سوئیچ‌ ها در کیس های بزرگ قابل عرضه هستند. سوئیچ های ماژولار دارای بیشترین کاربرد و استفاده در شبکه های بزرگ همچون دیتاسنترها و شبکه ‌های سازمانی بزرگ می باشند. اکثر این نوع از سوئیچ ها به عنوان روتر قابل استفاده بوده و در لایه سوم هم کار می‌کنند. همچنین بهتر است بدانید که سوئیچ های ماژولار قابل توسعه و ارتقا می باشند. به نوعی می توان گفت پورت های بیشتری را می توان به این سوئیچ‌ ها اضافه کرد. در ساختار سوییچ های ماژولار از چندین فن خنک کننده در کیس و پاور افزونه استفاده شده است.

 

سوئیچ های غیر مدیریتی

در ادامه بررسی بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ با سوئیچ های غیر مدیریتی آشنا خواهیم شد. بهتر است بدانید این نوع سوئیچ ها بهترین گزینه جهت استفاده در شغل های کوچک و شبکه خانگی به شمار می آیند. در صورتی که شبکه شما خیلی پیچیده نباشد به راحتی می توانید از این نوع سوئیچ ها استفاده نمایید، زیرا این نوع سوئیچ ها دارای عملکرد ساده ای می باشند. سوئیچ های غیر مدیریتی از قابلیت and-play plug  برخوردار هستند.

به نوعی می توان گفت این سوئیچ ها را می توان به راحتی نصب کرده و از آنها استفاده کرد. همچنین عملکرد این نوع سوئیچ ها قابل تغییر نیست. از دیگر مزیت های سوئیچ های غیر مدیریتی می توان به قیمت پایین آنها اشاره کرد.

سوئیچ غیر مدیریتی

تصویری از یک سوئیچ غیر مدیریتی

 

سوییچ Fixed

این نوع سوییچ یکی از محبوب‌ ترین سوییچ های موجود در بازار به شمار می آید. سوییچ های fixed دارای تعدادی پورت ثابت هستند. این نوع سوییچ ها برای تمام شبکه ها با هر سایزی قابل استفاده می باشند. به نوعی که از این سوییچ ها به راحتی می توان برای شبکه‌ های سازمانی و بزرگ، شرکت های متوسط و کوچک و استارتاپ ها، دفاتر و شعبات و شبکه های خانگی استفاده کرد.

در واقع سوییچ های fixed می‌توانند هم غیرمدیریتی و هم مدیریتی باشند. پورت ها در این نوع سوییچ ها از نظر سرعت و اتصال انواع مختلفی دارند. برای ایجاد پورت  trunk بین سوییچ های fixed  لازم است این سوییچ ها از طریق کابل شبکه همچون فیبر نوری یا Cat6 به یکدیگر متصل شوند.

معمولا اکثر سوئیچ هایی که در دسته بهترین سوئیچ شبکه قرار میگیرند دارای این قابلیت هستند.

 

بهترین سوئیچِ شبکه برای سازمان ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها چیست؟

سوئیچ فیبرنوری

بهتر است بدانید به منظور اتصال سوئیچ ها در یک طبقه ساختمان و یا ساختمان‌هایی با فواصل چند کیلومتر از پورت‌های فیبر نوری استفاده می شود. سوئیچ هایی که دارای پورت فیبر نوری هستند در واقع ترکیبی از پورت های فیبر نوری و پورت های RJ45 می باشند. کابل اترنت معمولی برای فواصل طولانی مثلا بیش از ۱۰۰ متر کافی نیست و لازم است برای این فواصل از کابل فیبر نوری استفاده نمایید.

از دیگر انواع سوئیچ ها می توان به سوئیچ  Stackable که ترکیبی از سوئیچ ماژولار و fixed می باشد و سوئیچ های   PoE، سوئیچ هوشمند، سوئیچ دیتاسنتر و سوئیچ لایه ۳ اشاره کرد.

سوئیچ های صنعتی

سوئیچ های صنعتی سوئیچ هایی هستند که برای کار در محیط های صنعتی خشن مانند سکو های نفتی، راه‌ آهن‌ ها و کارخانه‌ ها تولید و طراحی شده اند. این سوئیچ ها در برابر دمای خیلی زیاد و یا خیلی کم، رطوبت، لرزش، نویز الکتریکی و آلودگی فیزیکی مانند روغن و اسپری‌ های آب مقاوم هستند.

 

سوئیچ های POE

سوئیچ های POE اچ ار یو ای (HRUI) یکی دیگر از انواع سوئیچ های شبکه موجود در بازار است که ارتباط بین دستگاه های متصل به خود را از طریق منبع تغذیه خود برقرار میکند. در واقع  PoE باعث می‌شود کابل‌های شبکه معمولی همزمان به‌عنوان سیم‌ حامل برق و دیتا عمل کنند و جریان الکتریکی مستقیم (DC) همزمان با ترافیک داده شبکه انتقال پیدا کند.

از سوئیچ های POE اچ ار یو ای (HRUI) معمولا در مواقعی استفاده میشود که تعداد دستگاه‌های نیازمند به برق زیادی داشته باشیم. مثلا زمانی که از تعداد زیادی IP Phone یا دوربین مداربسته استفاده می‌کنیم.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین مودم برای دوربین مدار بسته

 

بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟و چه ویژگی هایی دارد؟

برای پاسخ به سوال بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ بهتر است همان طور که با انواع سوئیچ های شبکه آشنا شدید با ویژگی های یک سوئیچِ شبکه خوب آشنا شوید. برخی از ویژگی هایی که در موقع خرید یک سوئیچِ شبکه ایده آل باید در نظر گرفته شود تا بتوان به سوئیچ خریداری شده لقب بهترین سوئیچ شبکه را اطلاق کرد ویژگی هایی همچون محافظت در برابر صاعقه، طراحی منعطف، دارا بودن پورت های زیاد و انعطاف ‌پذیر، اتصال پایدار در تمامی اوقات شبانه روز، اندازه سوئیچ، سرعت پورت، نیاز شبکه و نوع مدیریت سوئیچ هستند.

 

lazy

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم روبرو را پر کنید

 

محافظت در برابر صاعقه

یکی از ویژگی هایی که یک سوئیچِ شبکه باید از آن برخوردار باشد محافظت در برابر صاعقه است. در سوئیچ های با کیفیت و ایده آل یک  مدار پیشرفته محافظت در برابر صاعقه تعبیه شده است. سوئیچ هایی با این ویژگی در برابر صاعقه دارای مقاومت KV ۶  هستند. همچنین برخی سوئیچ ها دارای یکسری امکانات می باشند که در برابر دما و ولتاژ بالا، مدار کوتاه (PSE)، جرقه جریان برق محافظت به بهترین شکل محافظت شده‌اند.

لذا در موقع اتصال تجهیزات به سوییچ جای هیچ گونه نگرانی در زمینه شوک‌های ناگهانی وجود ندارد. به نوعی می توان گفت تمامی پورت ها در برابر شوک های شدید الکتریک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

برای اطلاع از جشنواره های تخفیفی ما و همچنین دیدن ویدیو های آموزشی و انباکس محصولاتمان اینستاگرام مجموعه دیجیرانو رو فالو کنید!

 

 

 

دارا بودن پورت های زیاد و انعطاف ‌پذیر

در ادامه آشنایی با بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ بهتر است بدانید وجود پورت های انعطاف‌پذیر و متعدد این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه هایی قدرتمند و متناسب با نیاز کاری خود را پیاده‌ سازی کنند. امروزه کاربران ۲۴ پورت گیگابیتی را با 4 پورت SFP ترکیب می نمایند این کار انعطاف‌پذیری بالایی را در به‌کارگیری پورت ‌ها در اختیار سازمان ‌ها و شرکت ها قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های یک سوییچ‌ مرغوب و با کیفیت وجود پورت ‌های SFP Combo 1000Base-X می باشد. وجود این نوع پورت ها به نوعی بهترین راه جهت دسترسی به ارتباطات مبتنی بر فیبر نوری است. این نوع پورت ‌ها در اغلب موارد به شکل کمبو طراحی می شوند. به نوعی می توان گفت امکان استفاده از این نوع پورت ها به صورت LAN وجود داشته و  دارای کاربردی دوگانه هستند. دسترسی به 24 پورت auto-negotiation از نوع  RJ24 نیازهای تجاری شرکت را به بهترین شکل بر طرف می سازد.

 

بهترین سوئیچِ شبکه برای سازمان ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها چیست؟

طراحی منعطف

در بررسی بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ با ویژگی طراحی منعطف آشنا خواهیم شد. در واقع از دیگر ویژگی هایی که بهترین سوئیچِ شبکه باید از آن برخوردار باشد طراحی منعطف است. برای مثال در طراحی برخی از  سوییچ‌ ها از فیلترهایی به منظور محافظت از ماژول های داخلی سوییچ در مقابل ورود گرد و غبار استفاده شده است. همچنین طراحان برخی از این سوییچ‌ ها را بدون فن طراحی کرده اند که این کار به نوعی موجب حذف صدای آزاردهنده فن ها می شود.

از دیگر طراحی های خلاقانه می توان به سوییچ‌ هایی اشاره کرد که قابلیت نصب درون رک ها را دارند. درضمن برخی سوییچ‌ ها دارای بدنه ای از جنس فولاد کامل و آبکاری شده با یکسری منفذ‌ها هستند. در واقع این نوع طراحی به نوعی موجب می شود تا سوییچ در دمای بالا عملکرد قابل اطمینانی داشته باشد و گرمای سوییچ به بیرون از آن هدایت شود.

اندازه سوئیچ

از دیگر نکات مهمی که قبل از خرید سوئیچ شبکه لازم است مورد توجه قرار گیرد اندازه آن است، زیرا سوئیچ ها در اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. به هر اندازه که تعداد پورت های سوئیچ انتخابی شما بیشتر باشد آن سوئیچ بزرگتر بوده و به فضای بیشتری نیاز دارد.

 

یکی از سوئیچ های دیگر خوب در بازار سوئیچ سیسکو مدل WS_C3850_24xS_S است. این سوئیچ را میتوان جزو بهترین سوئیچ شبکه  نامید.

در ادامه در غالب چندین عکس و اینفوگرافی به آن خواهیم پرداخت. همچنین همواره میتوانید برای خرید سوئیچ سیسکو مدل WS_C3850_24xS_S  به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

اتصال پایدار در تمامی اوقات شبانه روز

در ادامه پاسخ به سوال بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟ با ویژگی دیگر بهترین سوئیچ آشنا خواهیم شد. بهترین سوئیچ باید  در تمامی اوقات شبانه روز از اتصال پایداری برخوردار باشد. بهتر است بدانید ارائه بالاترین سرعت بر روی تمامی پورت ها موجب می شود فرآیند انتقال استریم های ویدیویی و فایل های حجیم به صورت پایدار انجام شود.

نیاز شبکه

از دیگر نکات مهم جهت خرید سوئیچ شبکه انتخاب آن بر اساس نیاز شبکه است. سوئیچ های مجهز به سرعت گیگابایت Ethernet بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند داده ها و اطلاعات زیادی را ارسال  کرده و از سرعت ارسال بالایی برخوردار باشند. سوئیچ هایی با پورت ۱۰۰ مگابایتی نیز برای کسانی مناسب هستند که تنها می خواهند از طریق اینترنت به منابع دسترسی داشته باشند.

 

بهترین سوئیچِ شبکه برای سازمان ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها چیست؟

سرعت پورت

از دیگر نکات مهم برای انتخاب سوئیچ شبکه سرعت آن است. در واقع یکی از مهم ترین جنبه های عملکرد سوئیچ شبکه سرعت آن می باشد. در صورتی که یک سوئیچ اشتباه را انتخاب نمایید سرعت شبکه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. برای مصارف معمولی خانگی و اداری می توانید سوئیچ هایی را که از قابلیت نرخ انتقال داده با ۱۰/۱۰۰ مگابیت برخوردار هستند را انتخاب نمایید. همچنین سوئیچ های ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برای انتقال داده سرعت بیشتری را فراهم می کنند.

انتخاب سوئیچ PoE

برای آشنایی هر چه بیشتر با بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها چیست؟  با سوئیچ PoE آشنا خواهیم شد. سوئیچ های  PoE دارای بیشترین کاربرد جهت تأمین برق دستگاه های تحت شبکه هستند. PoE قادر است برق مورد نیاز تمامی دستگاه های موجود در شبکه را به بهترین شکل تأمین نماید. با استفاده از این نوع سوئیچ به راحتی می توانید از سیم کشی کاملاً ساده ای برخوردار شوید. در واقع بهتر است سوئیچ های شبکه ای را انتخاب نمایید تا نیازهای  PoE شبکه را به بهترین شکل پشتیبانی کند.

معمولا بهترین سوئیچ شبکه دارای قابلیت POE نیز هستند که در ادامه به توضیح بیشتر این قابلیت در بهترین سوئیج شبکه میپردازیم.

 

نوع مدیریت سوئیچ

بهتر است بدانید سوئیچ ها در دو نوع مدیریتی و غیر مدیریتی وجود دارند. سوئیچ های غیر مدیریتی در لایه دستیابی به کار می روند. اما سوئیچ های مدیریتی در سطح لایه ۲ و ۳ ایجاد می شوند. بهتر است بدانید سوئیچ هایی که در لایه دوم قرار دارند نسبت به سوئیچ هایی که در لایه ۳ هستند هزینه کمتری دارند، زیرا سوئیچ هایی که در لایه دوم قرار دارند به تنظیمات کمتری جهت پیکربندی نیاز دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی بر این بود تا شما را با بهترین سوئیچ شبکه برای سازمان ها و… آشنا کنیم، تا در هنگام خرید سوئیچ شبکه به طور کامل به این موضوع اشراف داشته باشید. در این مقاله ما سعی کردیم به صورت کامل در مورد انواع سوئیچ های شبکه و چگونگی انتخاب بهترین سوئیچ شبکه به شما کمک کنیم.

اما اگر هنوز مطالب برای شما مبهم است و نیاز است در مورد بهترین سوئیچ شبکه بیشتر توضیح داده شود می توانید از ظرفیت مشاوره رایگان مجموعه دیجی رانو استفاده کنید تا ما به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. برای این کار کافیست از قسمت تماس با ما در بالای صفحه سایت دیجی رانو با ما در ارتباط باشید و یا در قسمت کامنت ها سوال خود را بنویسید تا در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهیم.

همچنین ما در سایت دیجی رانو به عنوان تامین کننده دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن فعالیت میکنیم. شما عزیزان میتوانید برای خرید دوربین مداربسته و یا خرید دزدگیر اماکن از سایت ما دیدن نمایید.

 

تماس با ما

 

نظر شما در مورد مقاله بهترین سوئیچ شبکه چیست!؟ ایا مقاله بهترین سوئیچ شبکه برای شما مفید و کاربردی بوده است؟! شما تاکنون تجربه استفاده از کدام یک از سوئیچ های معرفی شده در مقاله بهترین سوئیچ شبکه را داشته اید؟!

همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد بهترین سوئیچ شبکه داشته باشید. پیشنهاد میکنم که فایل تهیه دیده شده رو دانلود و استفاده کنین. برای دانلود فایل بهترین سوئیچ شبکه کافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل بهترین سوئیچ شبکه به ایمیل شما ارسال بشه.

 

 

در ویدئوی زیر سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S که یکی از بهترین سوئیچ های شبکه است را میبینید که در حال ارسال به مشتری است. شما هم میتوانید برای خرید سوئیچ های شبکه از سایت دیجیرانو با ما در ارتباط باشید.

 

 

و در نهایت امیدواریم که مقاله بهترین سوئیچ شبکه به شما در خرید سوئیچ مدنظر خود کمک کرده باشد.

4.9/5 - (33 امتیاز)

18 دیدگاه در “بهترین سوئیچ شبکه برای شرکت‌ها و سازمان ها چیست | دیجیرانو

  1. مهدی رستمی گفت:

    سلام خسته نباشید
    لطفا در مورد کانفیگ کردن سوئیچ و تنظیم کردنش در شبکه هم مطلب بسازید ممنون

    1. با عرض سلام و خسته نباشید.
      خیلی خیلی خوشحالیم بابت کامنتی که واسمون گذاشتین.
      امیدواریم در اینده نزدیک بتونیم مقالاتی مثل بهترین سوئیچ شبکه رو آپدیت کنیم و در مورد مطالبی که شما گفتین هم توضیحاتی بدیم.

  2. مهدی مونسی گفت:

    سلام مهندس همیشه عالی هستی مهندس اگه میشه درباره سوئیچ ها و راه اندازی اینترنت بر بستر فیبر نوری رو هم توضیح بدید و انواع ماژول ها

    1. با عرض سلام و خسته نباشید.
      خیلی خیلی خوشحالیم بابت کامنتی که واسمون گذاشتین.
      امیدواریم در اینده نزدیک بتونیم مقالاتی مثل بهترین سوئیچ شبکه رو آپدیت کنیم و در مورد راه اندازی اینترنت بر بستر فیبر نوری توضیحاتی بدیم.

  3. مهدی حنفی گفت:

    از نظر من سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-24S-S خیلی خوبه من چند وقتی هست دارم ازش استفاده میکنم خیلی راضیم

    1. با عرض سلام و خسته نباشید.
      خیلی خیلی خوشحالیم از این که نظر خودتون رو در مورد سوئیچ های شبکه با ما در میون گذاشتین.

  4. مهدی حسام فر گفت:

    فقط سوئیچ WS_C3850_24xS_S

    1. با عرض سلام و خسته نباشید.
      بله درسته، سوئیچ های WS_C3850_24xS_S و سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-24S-S از مدل های خوب و با کیفیت موجود در بازار هستند.

  5. محسن اکبری گفت:

    سلام و خسته نباشید این مقالتون ک در مورد بهترین سوئیچ شبکه برا یشرکت ها چیست بسیار عالی و کامل و جامع بود و برای خرید خیلی من را رههنمایی کردید خیلی ممون

    1. با عرض سلام و خسته نباشید.
      خوشحالیم که مقاله بهترین سوئیچ شبکه مورد توجهتون قرار گرفته و امیدواریم این مقاله براتون کاربردی بوده باشه.

  6. مهدی آزاد منش گفت:

    سلام، ممنون از مقاله خوبتون در مورد سوئیچ های شبکه.
    خیلی مقاله خوب و کاملی بود ممنون از تیمتون

    1. با عرض سلام و خسته نباشید، خوشحالیم که مقالات ما در سایت دیجیرانو واسه شما مفید و کاربردی بوده

  7. مهدی ایزدانلو گفت:

    به نظر شما بهترین سوئیچ شبکه کدومه؟!

    1. هر چند که به صورت کلی نمیشه گفت اما این سوئیچ ها جزو بهترین سوئیچ های موجود در بازارند.
      NETGEAR 24-Port Gigabit Ethernet Unmanaged
      TP-Link 16-Port Fast Ethernet Unmanaged
      CISCO SYSTEMS 24-Port Gigabit

  8. مهدی مرادی گفت:

    یه سوئیچ خوب و مناسب برای دفترمون میخوایم. انتظار زیادی هم ازش نداریم و امکانات زیادی هم نمیخوایم. فقط بشه بهش 20 تا دستگاه اضافه کرد که به شبکه متصل بشند. با کمترین بودجه چی پیشنهاد میکنید ؟ مرسی

    1. سلام دوست عزیز. با توجه به فضای جغرافیایی محدود مورد نیاز شما ( تعداد ایستگاه های کاری محدود) و همین طور با عنایت به اینکه به امکانات فنی خاصی به غیر از همبندی سیستم ها در این شبکه احتیاجی ندارید، پیشنهاد میکنم از سوئیچ ۲۴ پورت تی پی لینک TL-SF1024D و یا سوییچ 24 پورت دی لینک مدل DES-1026G استفاده کنید. چرا که علی رغم هزینه بسیار پایین، امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار میدن که حتی برای محیط های کوچک و متوسط هم کارایی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان میاره.

  9. مهدی منصوری گفت:

    بسیار ممنون و سپاسگزارم برای اطلاعات مفیدی که در مورد سوئیچ های شبکه قرار دادین .اطلاعات جامع و مفیدی ارائه کردید که خیلی کاربردی بودند. سپاس بیکران شاد و تندرست باشید.

    1. سلام مهدی جان، خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما در مورد سوئیچ های شبکه واستون جالب بوده. امیدوارم از بقیه مقاله های ما در سایت دیجیرانو هم راضی باشی.
      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *